2013. április 9., kedd

Dolgok rólam


Reisutó oldaláról csórtam, engedéllyel.
Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küld tovább 11 4 embernek!

Reisuto kérdései:
 1 Van macskád? Ha bármilyen állatot tarthatnál - legyen az képzelt vagy valós - mi lenne az?
Kígyó, kígyó, kígyó. A közutálattal ellentétben roppant rendes állatnak tartom. nem rágja szét a bútort, mint a kutya, nem is élesíti rajtuk a körmeit, egy hónapra elvan egy egérrel vagy patkánnyal, ráadásul szép és elegáns.
2 Szívesen járnál a Roxfortba? Őszintén.
Nem. Kiábrándultam belőle. különben is rövid úton kicsapnának rendbontásért, mert éjjel-nappal repkednék a seprűvel és heccből békává változtatnám a tanárokat.
3 Mi a kedvenc illatod?
Az eső utáni földé. Friss, tiszta, üdítő.
4 Milyen idegen országokban voltál eddig, és hova mennél még szívesen?
Egyszer voltam Ausztriába, de inkább Írországba mennék el. Meg Angliába, Svédországba és Norvégiába. Tudom ez több, mint egy, de hát ezeket szívesen bebarangolnám.
5 Ha bármilyen nyelvet beszélhetnél, melyik lenne az? Az angol, mert röhejes a nyelvtudásom/érzékem, viszont szeretnék külföldön körülnézni és ahhoz szükségeltetik.
6 Hiszel valamilyen természetfeletti létformában? Ufók, unikornisok...?
Az UFO-kon kívül mindenben az angyaloktól kezdve a démonok át a szellemekig mindenben. Unalmas lenne a világ nélkülük. És felettébb szürke.
7 Melyik korban élnél szívesen?
A középkorban. Nem volt az olyan sötét és szörnyű, ráadásul élesben tanulmányozhatnám a vívást.
8 Ki a kedvenc történelmi személyiséged?Széchényi.
9 Mi akartál lenni, amikor kicsi voltál?Állatkerti gondozó a Durell könyvek után.
10 Mit hallgatsz éppen? (Ha semmit, mit hallgattál legutóbb?)
Ossián- Az lesz a győztes. Ossián mindörökké.
11 Van olyan könyv, amit folyton ki akarsz olvasni, de soha nem sikerül?
Nincs. Ami érdekel azt így vagy úgy, de megszerzem és azon frissiben átrágom magam rajta.


Tacchan kérdései, mert útközben belefuttam
1) Mi a kedvenc sorozatod?
Fullmetal Alchemist- Testvériség. Oké manga, de ez az egyetlen sorozat amit kétszer is végignéztem egymás után. Utána befutó a Sherlock, Ki vagy Doki? meg a Millenium.

2) Mi volt az első kedvenc könyved?
Böszörményi Gyula: Álomfogók. Tudom, mert ennek a hatására ragadtam először tollat.
3) Szereted a metált? Milyen zenét szeretsz?
Mindig metál! Persze csak az ütemesebbeket, a hörgőseket annyira nem. Ezenkívül mostanában a japán rockot, (Scandal, mint példa) aztán meg Nightwis, és nem tudom melyik műfaj. De a metál örökké.
4) Mi szeretnél lenni? (munka)
Nyomozó. Tavaly megvilágosodtam, mert amúgy is nagy bennem a heroikus rész, hogy ez a nekem való munka.
5) Van példaképed? És ha igen, ki az?
Igazából nincs, bár sok emberre felnézek ilyen-olyan okból. Ha feltétlen mondani kell valakit, akkor Stephen King.

6) Melyek a kedvenc párosaid? (könyvből, sorozatból, filmből, akármiből.)
A Busz és a Csont, vagyis Booth és dr. Brennen a Doktor Csontból, és lusta vagyok utánanézni a helyesírásnak. Valamint a Nevető ember és a Vak leány a Nevető emberből. Több nincs.

11 random dolog rólam (nehezebb, mint azt hinnétek)

1) Nem tudom milyen sorozattal üssem el az időt.
2) Szeretem a tavaszt
3) Holnap nem kell mennem suliba
4) Még mindig nem tudom elkezdeni a másik blogomat
5) Végigbőgtem a Nyomorultakat.
6) Szeretek egyedül lenni
7) A gép tűrhetetlenül sokszor megver passziánszban
8) Túl sok a tennivalóm és túlságosan lusta vagyok
9) Szükségem lenne egy-két csodára, bár kinek nem
10) Makarónit ettem ebédre
11) Ha idáig eljutott valaki azt megölelgetem.

11 kérdés tőlem:
1) Milyen szupererőt választanál magadnak?
2) Mi a kedvenc édességed?
3) Melyik filmben lennél főszereplőt?
4) Ha bárhol lakhatnál a Földön, hol élnél?
5) Ki a kedvenc íród?
6) Választanál-e másik nevet magadnak?
7) Milyen épület lennél?
8) Van kedvenc ékszered?
9) Könyvet vagy e-bookot olvasol szívesebben?
10) Kivel készítenél a legszívesebben interjút?
11) Kinek a bőrébe bújnál egy napra?

Akinek küldöm: Engel, dr. Tacchan, Panda, Yami
És köszönöm!

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen :) de nem vetted észre, hogy én is küldtem ilyet neked? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De "nagy sóhaj" utána. És azóta már javítottam is.

      Törlés
  2. Köszönöm hogy kitöltötted! \(゚ー゚\) (Juhhé, Durrell <3)

    VálaszTörlés