2013. december 16., hétfő

Vigyázz! Kész! Mindjárt karácsony!




Komolyan a címeim egyre szebbek és szebbek, valamint fantáziadúsabbak lesznek. Az egyetlen ami mellettük szól, hogy legalább fedi a lényeget.
Sokat gondolkoztam rajta, hogy azoknak az olvasóimnak mivel kedveskedjek, akik nem kapnak levelet, mire bevillant, hogy vers!
A versek jók és szépek és viszonylag hamar megvagyok velük. Annál is inkább, mert már meg vannak irva, úgyhogy majd úgy időzítem.
Persze vadászok videókat meg képeket is, viszont ne is várjátok, hogy a designnel kezdjek valamit. Max, új évben újat rendelek, de ennyí.
Ám ha már levelek.
Holnap meg holnapután feladásra kerülnek a levelek, és reményeim szerint három napon belül mindenhova oda is érnek. Ha meg csak a két ünnep között érkezik meg, akkor is tudjátok, hogy az veszettül karácsonyi ajándéknak volt szánva.
Ne tudjátok meg, hogy miket kacarászok írás közben, meg rágom a szájam szélét, hogy nem mentem-e túlzásba, és ilyenek.
Kiváncsiak vagytok mi, hogy mi lesz benne? Nagyon ajánlom, mert roppant szomorú lennék, hogyha nem tudnám felcsigázni a kiváncsiságotokat.
A hétem nekem is zűrős, és hosszú, szombaton munkanap, hogy "sípszó", aki kitalálta. Tényleg nem értem kminek fájt volna, hogyha csak úgy odaadják azt az egy napot. De nem fogok én itten politikai nagyfilozófiába kezdeni, egyrészt, mert teljesen értelmetlen, másrészt, meg csak arra jó, hogy az ember felhúzza magát tehetetlen dühében.
Aztán meg karácsonyi edzésem lesz a KArd Rendjébvel, szombat délutántól vasárnapig, jó kis össznapi banzáj lesz, itt Győrben, ami csak azért fura, mert mióta járok, azóta lesz először Győrben. Nem mintha nem örülnék neki, csak úgy mondom.
Hétfőn meg, ha minden jól megy, ajánlom a Sorsnak, hogy most az egyszer húzza meg magát, és ne csesszen ki velem, mert ráuszítom a Winchester-tesókat, mert el akarok jutni Pestre. Talán ha sokat mondogatom, akkor teljesül,és nem minősül elkiabálásnak. A Hobbit 2-t nézem, tudom ám, hogy az van utána, hogy Smaug pusztasága, de így egyszerűbb, és mindenki jól összekveri a Thor 2-vel. Amit szintén meg fogok nézni egyszer, valamikor, a közeljövőben.
Szóval nekem se lesz nagyon időm irogatni, viszont ma aktapakolás közben, van valami azokban az aktákban, ez már biztos, eszembe jutott, hogy Crowley növényei POV, nagyon fluff már-már crack Crowrafael, mert nem bírom azt a rengeteg angstot, amit összeirtok velük. nem mintha nem élvezném, de a lelkem szükségét érzi valami vidámnak.
Foglalkozni kéne a többivel is, de ránézek a füzettel, és előre érzem,. hogy ebből leír-áthúz, leíar-áthúz játék lenne, mert sehogysem érezném jónak. Tudjátok, tipikusan az az állapot, mikor van egy rakat ötleted, de mikor nekilátnál, valahogy egyik sem az igazi. Szörnyen idegesítő.
Nagy az esély rá, hogy az időjárás miatt is van, mert ebben a nyálkás, párás, ködös időben az ember még az életét is elunja.
Nem tudom veletek mi van, arra is ilyen pusztulat-e az időjárás, ha igen, akkor gyüljünk össze és szenvedjünk együtt. Olyan Night Valesen. Istenesen beleestem ebbe a rádióműsorba.
Hát akartam még valamit?
Nem hiszem.
Igazából ez csak olyan helyfoglaló, hogy élek, vagyok, de semmi kedvem semmihez.
A zene meg azért, mert mégiscsak karácsony jön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése