2013. december 16., hétfő

Részeges karácsony



Rózsaszín rénszarvas száll az égen át!
„Sajnálom haver, de nagyon berúgtál.”
Rockkoncertet, metált adnak a betlehemben,
az az angyal plébekelt, én figyeltem!

Pogóznak a zenére a karácsonyi bögrék.
„ Persze, mert a standnak is nekimentél.”
Begördülnek a parasztok, hoppá, a pásztorok,
mindegyik alatt egy Harley Davidson morog.

A királyok is itt vannak, mér’ UFO háton jöttek?
„ Az a körhinta, és egy órája nézed.”
Ajándékot köszi, most inkább nem kérek,
bár egy pohár borral mindig szebb az élet.

Odafent a csillagok is kánkánban nyomatják!
„ Ülj le, még mielőtt kidobod a rókát!”
Én mondom, csakis piával lehet jó az ünnep.
Részeges karácsonyt kívánok hát mindenkinek!


Avagy ötperces ujjgyakorlat, mert jó hírt kaptam. Talán egy kicsit szeb lezs ettől a hétfő estétek. 

8 megjegyzés:

  1. Ez nagyon betalált.
    És úristen. Te ilyeneket csak úgy kis újból rázol ki? Leborulok előtted.
    Rózsaszín rénszarvas száll az égen át!
    „Sajnálom haver, de nagyon berúgtál.”

    *vinnyog és csuklik a nevetéstől*

    Igen határozottan derűsebb lett a hétfő este. Köszönöm, hogy olvastattam.:)

    u.i.: Nem felejtkeztem el a Shendersonról sem ám, csak rossz szokásomhoz híven kotlok még egy kicsit a komment felett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őhm...igen. De ha már ott vagy a földön akkor állj négykézlábra, úgy, egy kicsit menj jobbra, remek, maradj ott. Én pedig kényelmesen hátradőlök a székemben és rajtad pihentetem a lábad.

      Jól van, nem kínozlak sokáig, de csak azért, mert tetszett.

      U.I: Ne kotolj, nem tojás az! Bármilyen is, szivesen látom, már boldogan a puszta ténytől, hogy van!

      Törlés
  2. yay! ez nagyon cuki :D most úgyis kell egy kis karácsonyi hangulat (mert az nincs) a karácsonyi meglepi ficimhez és a manógyártáshoz a játékra :D szóval köszönöm (amennyi köszönettel én tartozom neked, minimum egy ajándék kosarat érdemel. viccen kívül)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenki azt mondja, hogy nincs neki, nekem meg eljesen elővett ez a karácsiny feeling, úgyhogy két kézzel szórom.
      Kapcsolatunk a kölcsönös segítségre és bizalomra épül, meg arra, hogy küldesz nekem ajándékkosarat :)
      A manókat szeretettel és kiváncsisággal várom!

      Törlés
  3. Nekem a szombat délelőttömet vidítottad fel, köszönöm. :)
    " Rockkoncertet, metált adnak a betlehemben,
    az az angyal plébekelt, én figyeltem!"
    Annyira nincsen karácsonyi hangulatom, hogy az hihetetlen. (December messze az év legrosszabb hónapja nekem eddig.) De ez kicsit feldobott, megyek is ajándékokat készíteni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szivesen, a kiemelés pedig nem is napsugarat csempészett a napomba :)
      Nekem viszont nagyon, úgyhogy nesze egy kosárnyi a nyakadba. Az ajándékokhoz sok sikert (nekem is csomagolnom kéne).
      Köszi, hogy itt jártál!

      Törlés
  4. Oké, erre semmi értelmeset nem tudok mondani, csak annyit, hogy nagyon jókedvere derítettél, és rendkívül jókat derültem... úgy az egész versen! XDD Jövőre kérek tőled engedélyt, és az ismerősinek ezt fogom körbeküldözgetni karácsonyi üdvözlet gyanánt. ;)

    Puszi,
    Scale

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már most megkapod az engedélyt, elvégre egy kis hirverés sosem árt :)
      Örülök, hogy megnevetettelek, meg ilyenek, bevallom, ez volt minden szándékom :)

      Törlés