2013. december 19., csütörtök

Közeleg a tél,hoppá a karácsony!



Komolyan úgy vagyok ezzel a mondással, a nulla háttérismeretemmel, hogy mindig röhögnöm kell rajta. A Gyalog-galoppban, abban az eszementen zseniális filmben (és könyvben), van egy olyan jelenet, hogy Lancelot rohan, rohan, rohan, veszettül lóbálja a kardját, és a snittek úgy vannak megoldva, hogy egyszer a rohanó Lancelot, egyszer az egyre értetlenebb őrőket mutatják, mert Lancelot nem ér közelebb, aztán fél perc után, minden átmenet nélkül, ott van és kaszabol.
Nagyon vicces.
Ami még külön tetszik, hogy Lancelot szájából elhangzik egy ilyen mondat, amit csak nemrég szúrtam ki, pedig ha nem láttam ezerszer, akkor egyszer sem:
„ Bújj hozzám, én jó meleg vagyok”
Kész, offroty˙
De ha már Gyalog-galopp.
Ki látta közületek a Doctor Who? Ötvenedik évfordulós részét? Aki igen, az emlékezhet arra a jelenetre, amikor a tízes Doktor figyelmezteti a nyulat. Az biztos, ezeregy százalék, hogy utalás volt a Gyalog-galoppra.
Igaz, hogy itt a „nyúlon túl” volt az ellenség.

Na, de a lényegre térek. Feladtam a leveleket, innentől kezdve mindannyian a posta kegyelmére vagyunk utalva.
Egy fontos dolog: fordítsátok el a papírt, a betűk dőlésszögével megegyező irányba, úgy talán ovashatóbb lesz. Mert rájöttem, hogy én is így irtam, a lap már-már vízszintes és nem függőleges helyzetben volt, magyarán a hosszabbik oldala nézett felém és nem a rövidebb.
Így kényelmes.
Viszont cserébe nagyon jól néz ki.
A tartalmával kapcsolatban annyit, hogy beleéltem magam, és meglehet, kicsit Szerintem így irtok ti hangulata lett, de nem akartam senkit megsérteni.
Csupa szép és jó dolgot hordtam össze, szóval élvezzétek, mert megérdemlitek.

A másik dolog az, hogy felkapnak az események, és érdemleges novellát, verset, bárakármit, fogalmam sincs mikor tudok hozni. Szombaton munkanap, aztán szombat délutántól egész vasárnapig karácsonyi kardedzés, össznépi banzáj meg ilyen csudimudi dolgok, hétfőn a Hobbit 2-re megyek, aztán meg kedden szenteste, és karácsony.
Ti is így vagytok mi?
Akkor kezet foghatunk.
Azért majd összedobok egy kis novellát, verset, karácsonyra, mert azt úgy illik.
Van is hozzá elképzelésem. Mindenkit cukorba fogok fojtani.
Ismertek. Képes. Vagyok. Rá.
Annál is inkább, mert megint elszóltam magam.
Mycroft/Moriarty.
Jól olvassátok.
Előzetesbe igérhetek egy manipulatív!Mycroftot, meg egy pszichopata!Moriartyt, a cselekményről ne beszéljünk, mert nincs, de attól ebben is lesz egy csók, de ennyi. És igazából inkább Mycroft-központú lesz, mert most is folyamatosan ugranak be jelenetek, hogy miként hangsúlyozhatom ki az idősebik Holmes hatalomjátékát. És hirtelen rájöttem, hogy milyen szerepet tölt be Moriarty. Azt hiszem sikerül belecsempésznie a Végső Problémát is, és ezzel megoldom az átkötést.
Gyerekek, ha ez sikerül oltári büszke leszek magamra, tekinte, hogy Moriarty nem könnyű eset.
Anderson az. Jah azt is irom ám, csak éppen nem tudok normális keresztnevet adni neki.
Haragudnátok ha ezt megkerülném valahogy?
Amúgy lassan mindenkit mindenkivel shippelek, és pont a Johnlockkal nem tudok mit kezdeni. Talán azért mert még mindig tartja magát az a meggyőződésem, hogy a kapcsolatukat nem lehet se a barátságba, se a szerelembe bekategorizálni, és ha mondani kell valamit, akkor ösztönből a barátságot tippelem.
De ez nem akadályoz meg abban, hogy rajongjak a párosukért.
Visszatérve a mindenki mindenkivel témakörhöz, nekem még a kezdetekkor, vagyis cirka fél éve, volt egy olyan elgondolásom, hogy John hozzámegy Mollyhoz.
Mary akkor már, és akkor még, nem volt benne így a tudatomban, jó?
A közelmúltban meg egy John/Moran eszmefuttatásom volt, hogy arról ne is beszéljek milyen kis kinzós novellát lehetne irni John/Moriarty párossal. Sherlock valóban meghal, Moriarty meg bosszút áll. Mert John lelőtte Morant, de Sherlockot nem tudta megmenteni. Moriarty aztán elrabolja, fogva tartja, kinozza, mind fizikálisan, mind mentálisan, meg is erőszakolja, míg John össze nem törik végleg. Azt nem tudom, hogy mi lenne a vége, valószínűleg valami nagyon reménytelen kicsengésű. íbr/>És ez most jött.
Nagyon kell már az a harmadik évad.
De visszatérve a cukorkasztorikra. Lesz egyszer egy pocket!Frostiron, mert Loki mégiscsak lúzer, minimum felerészben és elcsesz egy varázslatot, ezért öszezsugorodik Starkkal együtt. Loki nem bújik ki a bőréből és világmeghódításai törekvéseit sem adja fel. Undorítóan boldognak és aranyosnak fogom megirni.
A másik meg, mini!Johnlock, mert megtaláltam a fenti képet és Candy chatboxán megosztottam. Úgyhogy meg van állapítva, hogy John és a gumimacik eszméletlenül aranyosak és kell egy sztori velük. Valószínűleg kidlock lesz, mert az még aranyosabb. Már most cukormérgezésem van, de kit érdekel?

És ha ez még mindig nem lenne elég, „hangok a háttérből: De az!” akkor büszkén és félve hirdetem, hogy belevágok a könyvírásba!
Mostanában, ebben a pár hétben, elkapott az a meggyőződés, hogy én meg akarom jelentetni azt a novelláskötetet.
Meg akarom irni, meg tudom irni, így hát nekivágok.
Candyval megbeszélem, hogy adja meg, hogy egy hét alatt hány szót kell gépre(!) vinnem, és ha megegyezünk ebben, akkor majd kiirom, és arra kérek mindenkit, hogy legyen annyira jó, hogy kérje számon rajtam, hogy még véletlenül se tudjam ellógni. És ha kifogásokat irkálok, körbepörgőrúgjon hátsón.

Amiről még hirt akartam adni, hogy megyek lovagi étterembe is. Sosem voltam még, úgyhogy nagyon várom. Azt is hétfőn, szóval teljesen rá leszek hangolódva erre a középkori-fantasy témára. Arról nem is regélve, hogy, mint irtam karácsonyi edzés.
Vettem egy-egy könyvet a két kardos barátnőmnek, és csak remélni tudom, hogy nem nyúltam abszolút félre. Mindketten szeretik a fantasyt, szóval az egyikük mekapja az echte fantasyt, a másikuk meg a kicsit misztikusabbat, meg egy-egy tábla csokit.
Lehet fűzök nekik is ilyen karácsonyfadíszt is, még pluszba. Mondjuk, azt amúgy is kell, a KR-es (Kard Rendje) karácsonyfára is.
Rendkívüli karácsonyi hangulatom van, évek óta nem volt ilyen, úgyhogy két kézzel szórom a nyakatokba!

Apropó a TARDIS-t is sikeresen eltérítettem, a könyvtárból(!Lehet, hogy tényleg kirabolom szegény Doktort. Áh, Clara nagyon figyel) irok most éppen, szóval ha megláttok egy kék, rendőrségi vészhívó fülkét, akkor gyertek csak, mert értetek jöttünk! Jah és nem árt, ha egy kicsit hízelegtek a Doktornak. Lesokkolta az infó, hogy ő itt, mint sorozat létezik, meg a gyerektől ellesett Teletabíz dalekok! Nevezetű univerzális kiszólás. Bár talán egálba jöttem azzal, hogy autogrammot kértem mind a kettőjüktől.
Akárhogy is, buli van a TARDIS-ban!

Addig is míg odaérünk, találjatok valami jót és boldogat az életetekben, aztán ha máshogy nem is, de a következő véleményemnél vagy írásomnál találkozunk!
Pusszancs drágáim!


2 megjegyzés:

  1. én olyan pörgőrúgást adok, ha elhagyod az írást, hogy hajjaj! szóval egy délceg lovag biztos lesz e nemes feladatra! *büszkén feszít*
    a MycroftxMoriartyt nagyon várom már, és én is tervezek nektek egy karácsonyi meglepi ficet :) elvileg hétfőn kerül fel. vagy még vasárnap.
    + kaptok ajándékot is, amit hétvégén küldök szét, de az enyém csak virtuális, viszont nagyon remélem, h fogtok neki örülni. izgulok ám! :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már előre fájlalom a hátsómat :) Persze örülök a lelkes jelentkezésednek, nesze plecsni a mellkasodra.

      Hát még én! Lassan tényleg úgy fest, hogy az M betű személyes bosszút esküdött Sherlock ellen (Lidércke Fragmentary után szabadon)
      A meglepi biztos nagyon jó és örömteli lesz, és remélem, hogy az enyém is tetszeni fog.
      Lassan nem tudok aludni az izgatottságtól :)

      Törlés