2014. október 28., kedd

Mondocon, irás, blog és tervek


Testvériem az Úrban én megpróbáltam normális beszámolót irni a conról, de nem készült el, aztán meg meguntam rakogatni, szóval megkapjátok róla a zanzásított verziót, néhány értékelhető képet, mert többet nem merek kirakni. Ugyanis hiába fényképeztem, mint állat, a mobilom állandó jelleggel bemozdult, elmosódott és kicseszett velem. Kéne venni valami párszázas fényképezőgépet, valami butát, ami tényleg csak arra jó, hogy kattintgatok vele. Abszolút nem értek, nem is akarok érteni a fényképezéshez, csak azt akarom, hogy legyenek normálisan megörökítve a pillanatok. Cserébe irtózatosan jól szórakoztam, találkoztam egy Kilences Dokival és rajta lógtam álló két nap, a szálláson megismerkedtem néhány jófej emberkével, remélem látom még őket legközelebbb is, ettem szusit, még mindig finom, karaokiztam, csodaképpen még mindig nem futottak el sikitozva a hangomtól, szereztem néhány könyvet, egy S.H.I.E.L.D. kitűzőt, TARDIS-medált. Többen is felismerték bennem Arthur Dentet, fényképezkedtek is, aminek kimondhatatlanul örültem, láttam és beszélgettem egy rakat Dokival, lőttem egy nem korhatáros Destiel képet.


Csak azért nem ezt tettem ki elsőnek, mert a srácnak furi lett a feje. Látjátok? EZÉRT kell rendes fényképezőgép

Ő egy Astrid vala. Sárkányt viszont nem láttam.

Cuki, cuki, cuki. Mondtam, hogy cuki?

Star Trek, vagy Enterpsie? Vagy mivel keverem ezt a kettőt ami valószínűleg egy és ugyanaz? Szóval zűrhajólegénység

Vele van selfim. A vele lévő selfim vállalhatatlan. Amúgy azért ilyen csapzott, mert esett az eső  most mentette meg a világot. 

Szerintem nazgűl.

Destiel. Ez már Destiel kéremszépen. És valahányszor találkoztunk, cirka háromszor, mindig megkérdeztem, hogy ugye élnek még a népek? Ha idén lettem volna Crowley akkor betársulhattam volna. 

Ő ilyen OMG-stylba nyomta

Országok. egy rakat országot láttam. És biztos vagyok benne, hogy aki Ország volt közültek, őt nem fényképeztem le, vagy vettem észre.

Steampunk pestisdoktor :3

Harcosok. Hátul meg egy troll.

Négyes Doktor. És kaptam tőle Jelly Babyt :3 <3

Lady American Captain. 

Akik a biztonságra felügyeltek :D 

 Egy boszorka van

 Meg még egy Castiel

 Romanoff és Ward ügynök, aki Kilences Doki nekem, de no, a képhez ez illik jobban.

Az az igazi van-egy-tervem tekintet Lokitól

 Nagyon hülyén nézek ki, de meg kellett ölelgetnem

 Tizenegyessel is fotózkodtam, persze. Az egy telefontok a kezemben. Mert elefelejtettem melyik oldalon van a zsebem.

 Róla beszélek lenteebb. UgyehogytisztaLoki?


Jah és megölelgettem Lokit.
Nah ezt a sztorit elmesélem.
Mászkált a conon egy csávó, aki kiköpött Loki volt, épp csak valamivel alacsonyabb, első nap a harci felszerelésben CPzte kedvenc ázgárdi istenünket, a második nap már civil Lokiként flangált. Nah most vasárnap délután, mikor már leeresztett a bulihangulat, valahogy odacsapódtam hozzá, Kilences Dokival egyetemben. Tudni kell, hogy ez utóbbi embert rendszeresen elnézték Ward ügynöknek, és hát Loki egy ilyet benyögött, hogy Ward tulajdonképpen eladta neki a S.H.I.E.L.D.-et. Én meg néztem, majd a nyakába borultam, hogy ez mekkora zseniális ötlet már! Szóval Lokinak most rendelésre irok egy ficet. Menőnek érzem magam :D
Csak össze kéne kapni magam, mert eléggé kiestem a fandomból. Mert ezt meg akarom irni, kivételesen nem lesz slash, jóembert megkérdeztem, mert hát ebből nem csinálunk már szívbajt, mondta, hogy nincs vele baja, de nem igényli. És ezek után soha többet nem beszéltünk.
Na jó, de, mert kényelmesen eldumálgattunk fészen is, úgyhogy tényleg gyorsan gépre kéne vetni már.
Ha már így szóba kerültek a ficek, akkor hadd ejtsek néhány szót a terveimről. Kezdem mindjárt az Eredendő bűnök...-kel. Álmomban se hittem volna, hogy ez bárkit is érdekelhet erre tessék. Máris milyen szimpatikus és érdeklődő véleményéket kaptam! Mindenkit megnyugtatok, hogy be fogom fejezni, csak van némi zavar az erőben. Méghozzá pont a főpárossal a Mooseleyval, mert én ráripakodhatok a srácokra, de ők meg megvonják a vállukat és csak azért is azt csinálnak, amit akarnak, nekem meg főhet a fejem, hogy hogyan kanyarítsam megfelelő irányba az eseményeket. Vannak variációim, de mindegyik zsákutcába fut. Bááár...azt hiszem mégis van egy, ami működhet. Huh, négy alfahímmel dolgozni egyszerre nem könnyű, de mindenképpen érdekes, s remélm, hogy majd eredményes is lesz. Alig birom ki, így el kell, hogy mondjam, hogy alig várom, hogy Metatron is belépjen a buliba. Oké, rohadék, bunkó szemétláda, bár a színész az valami félelemetesen zseniális, de annyira jó lesz majd! Higgyjétek el. Legalábbis én élvezek rajta filózni, hogy milyen lesz mikor Crowleyt és Metát összeeresztem. Pont annyira, mint a Mooseley. Crowley változalanul édes, Sam meg, hát ő a boci :D Nem tudom mennyire illik bezsongani a saját ficregényemtől, de én megtettem. Már csak azért is, mert kiélhetem a rajongásomat Crowley iránt. Meg Mark Sheppard iránt, mert annyira jól játszik! A puszta megjelenésével emeli a részek fényét. Amúgy sajnálom, hogy nem láthattuk többet démon!Deant, továbbiakban Deanmont, csak három részig! Pedig Jensen olyan jól hozta! Komolyan, üvöltött róla, hogy élvezi alakítani, mi pedig élveztük nézni :3 De ebbe most nem megyek bele mélyebben, a részek értékelését majd keressétek a Könyvturin, át fogom oda pakolni a DW-s részeket is, elvégre az lenne az ajánlgatós részleg.
Vissza a ficekhez. Ami még sürgős lenne a DW-kihivás harmadik sztorija, de változatlanul nem tudok mit kitalálni az idézethez. Mert ötletem van, megölöm Clarát. Olyan fokon idegesít az a nő! Rosszabb, mint Metatron, mert Metatronnak legalább ki volt dolgozva a jelleme, a háttere, az indítéka, így legalább azért utáltuk. Tehát ez az egy biztos. Óh és Pinket is. Csodás kettős gyilkosság lebeg a szemem előtt. Bocsánat, kicsit beleéltem magam.
Ezenkívül még Gwen kért tőlem egy Good Omens angst ficet, amire szintén csak pislogok, hogy: He? Nagyon feladta nekem a leckét, de nem adom fel, csak csendben sirok a sarokban, hogy De miért? Viccet félretéve megküzdünk majd és én győzöm, de egyelőre még nem tudom, hogyan álljak hozzá.
Aztán készülget egy SuperWholock közös sztori, én kezdem, el kéne kezdeni, meg van hogy kell elkezdenem, miért nem igazi a TARDIS a medálban? Aztán foglalkozom az összes többivel, ami tervbe van véve, meg fel fognak tűnni random versek. Bár a versek mindig random jönnek.
A TARDIS-ról jut eszembe. Eldöntöttem, hogy jövőre, még csak látogatás szintjén, de kimegyek Skóciába.
Igen.
Lidércke egy tünemény, de szerintem meg fogja ezt még bánni, mert mindenki agyára tudok menni azzal, hogy én azt hiszem az agyukra megyek, pedig azért talán nem vagyok annyira élhetetlen. Csak megszeppent, és önmarcangoló. Pedig ki fogok menni, aztán majd dolgozni is kint akarok. És nagyon szeretnék utazni.
Ha valamit megtanultam a DW-ből az az, hogy igenis merjünk élni. Merjük követni az álmainkat, és tegyük azt, ami boldoggá tesz. Ha ezek egyszerű dolgok, akkor sem kell szégyellned, hiszen az a tiéd. És én szeretnék utazni, szeretnék eljutni egy rakat conra, szeretnék könyvet irni, szeretnék táborozni Oroszországban, szeretnék találkozni Veletek, szeretném halálom napjáig vinni ezt a blogod, szeretnék mesélni, hogy hol jártam, szeretnék akár hatvanévesen is ficet, vagy bármit is irni, szeretnék kígyót tartani, szeretnék...egy csomó mindent szeretnék még, és már nem érdekel, hogy ezek a világ, a társadalom, a tömeg vagy bárki szemében gyerekesek, vagy naívak, mert én vigyorogva vállalom, hogy akkor gyerekes és naív vagyok. De ehhez az kell, hogy kijussak Skóciába jövőre és tudatosítsam magamban, hogy nem vagyok teljesen reménytelen eset.
Igazából ez sokkal hosszabb monológ lett volna, csak a többi rész útközben elveszett. Nah de akkor vissza valami jelen idejűbb cuccra. El vagyok maradva hsz-kel. Be kell pótolnom őket. Szóval a héten belehúzom és igyekszem mindenkinél pár kedves szót otthagyni. Mert élünk és szeretlek titeket jeligére.
Nah pápussz tündérbogárkák, nemsokára találkozunk!

6 megjegyzés:

  1. Húú, tök jó lehetett! *-* Egyszer én is el fogok jutni egy ilyenre. Amikor épp nem akarok meghalni a sok hülyeségtől, amiket mindig csak halasztgatok.
    No de no de no de az Eredendő bűnökkel már annyira szemezek, csak nem igazán vagyok már benne a fandomban és időm-energiám sincs nagyon elolvasni, de el fogok jutni odáig, higgy nekem! (amúgy milyen az új évad?)
    A bejegyzés utolsó része meg... Elámultam, annyira bátor vagy, hogy ki mersz mondani ilyeneket (ez most lehet, hogy hülyén hangzik), és nagyon szeretném, ha követnéd az álmaid, meg igazából mindenkinek ezt kéne tennie. Olyan sok embert ismerek (és én is ebbe a kategóriába tartozom sajnos), akit eltántorítottak az álmaitól, mert hogy ez így nem lesz jó, hát hogy fogsz te ebből és így megélni, ez egy halott ügy, inkább kezdj valami használhatóba...
    Na de ezt akarom ezzel kifejezni, hogy maradj meg ilyennek. Nem gyerekesnek meg naivnak, hanem magadnak. És kezd hosszúra nyúlni ez a komment, szóval befejezem.
    Még egy tök ide nem illő kérdés: hogy haladsz a DW 8. évaddal? Kíváncsi vagyok a véleményedre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha, az volt! Igaz, hogy térdig lejártam a lábam, elfáradtam, mint a kutyák, de abszolút megérte. Azt elfeljtettem mondani, hogí Igorral voltam, de Igor fényképezet éd ide-oda teleportált,szóval legközelebb megpróbálom valami közös CP-zéssel egybekötött barátnőzéssel megoldani. Amúgy még mindig azon röhögök, hogy mindig mondogatom, hogy úgy akarok Kilencessel utazni. erre találtam egy KIlencest :D (Amúgy csak ezért érdekelt a pali, mert amúgy, hogy is mondják ezt szépen? nem igazán voltunk egy súlycsoport. de rendes volt, emg kedves, csak na. Annyi, hogy ellógsz vele ideig-óráig, aztán továbbállsz. De Kilencest CP-zte)
      Hiszek neked, de én se olvastam mostanában valami túl sokat, szóval teljesen egálba vagyunk. meg akkor jössz, mikor tudsz. Az új évad egész jó, nekem tetszik, de nem tudom, hogy mennyire érdekelnek a spoilerek, szóval csak annyit mondanék, hogy ad egy) Több teret Samnek! Ad kettő) Deanmon piszok zseniális volt, kérem vissza! Ad három) Crowley. Szedd. Össze. Magad.
      Amúgy egész nézhető, szerintem jobb, mint a kilencedik.
      Ez nem bátorság volt, ez az elegem-lett-mindenből. De nem hangzott hülyén, elhiheteted, sőt! Köszönöm, hogy így kivánod, bár kérdés mennyire jön össze, mert tényleg, pénz kérdése az egész. Amit fogalmam sincs hogyan fogok megkeresni. Igazából szerintem az a lényeg hogy legyen egy hely, ahol össze tudod szedni ezeket a papirfecniket, aztán meg go! Élj vele! Nekem már rohadtul elegem van abból, hogy nem tudok örülni annak az apró jónak a hatalmas rosszban, hogy folyton lelkiismeretfurdalásom van olyan dolgoktól, amikről nem tehetek, hogy nem találom a helyemet, és hogy egy olyan helyen, egy olyan országban kell élnem, ami szépen, lassan megfojt. Szóval az egyetlen tanács, amit adhatok azzal a zaklatott lelkivilággal, amiben vagyok, hogy a hiba nem a te készülékedben van.
      Nekem meg fogalmam sincs milyen vagyok, mert lehet, hogy nílt, de ha a nyíltság álca, akkor zárkózott, vagy a nyílt énem használja a zárkózottságot álcának, esetleg egyik sem, vagy mindkettő? Ehhez még hozzá sem vettem a többit, szóval fogalmam sincs milyen vagyok, de azért köszönöm a megszavazott bizalmadat. Piszok jól esett.
      A DW 8. évada lassan csúszik a halálhörgés és siralom felé. Az első két rész ngyon jó volt, azóta hullámzik, mint eg yhullámvasút, és az egyetlen pozitívum az Capaldi. Bár szegénynek nem adnak elég teret, hogy kibonthakozhasson.

      Törlés
  2. TE VOLTÁL CONON ÉS MEGINT NEM TALÁLKOZTUNK HÁT EZT HOGYAN. És hátugyehogyugyehogyugyehogy mennyiredemennyire Loki? *-* (Kicsit fanja vagyok, áh, nem nagyon.) Én anno még tavaszi conon támadtam le, szerencsétlen le akart menni épp a lépcsőn, én meg hatalmas: "LOKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII" visítással a nyakába ugrottam és majdnem leborogattam a lépcsőn, szóval jól kezdtem vele való pályafutásomat, bár a közös képem vele vállalhatatlan, de mégis feltettem facebookra, mert Loki omafarwawsnfaownf *nagy levegő, szúszá*
    Ficet-ficet, hadd kuporogjak tőled a sarokban zokogva, szeretek a sarokban kuporogni zokogva *-* És Tatsu most jobbra el, megkeresni az értelmes felét, ami elveszett. (Apropó, télen is gyere ám és szavazz rám és keress meg, Jareth leszek a Fantasztikus labirintusból és ha nem láttad a filmet, nézd meg, mert naaaaagyon jó és amúgy shippelik Lokival crossoverben és olyan páros lenne, hogy na, de én most hetero leszek a Sarah-mal és versenyzek, szóval szavazz rám és mindenki szavazzon rám)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MEGSÜKETÜLTEM!
      NEM. IS. LÁTTALAK!
      Komolyan, pedig mindenhol császkáltam. Mindenhol. Borzasztó. Na de majd jövőre, Mert megszervezem itt mindenkivel, hogy legyen valami közös CP, vagy legalább együtt menjünk értitek.
      Mélyen megértelek amiért fanja vagy. Nem semmi a csávó, s nagyon megvertelek volna, ha kiderül, hogy balesetet okoztál neki. Az mindenesetre biztos, hogy megjegyzett magának :D Óh én a botját kunyeráltam el, mert a botja érted, az jó :D Birjuk a palit :D
      Hát fic nem tudom mikor lesz, tervezem minél elöbb, addig is szorits helyet a sarokban, én is szeretek ott zokogni.
      Sajnálom, de a télire nem menejk mert tömegközlekedés katasztrófa, hideg van, no meg karácsony, s elég nekem egy évben egy ilyen con. Bocsánat. De majd ha megmondod, hogy lehet-e neten szavazni rám számíthatsz!

      Törlés
    2. Ne haragudj a süketítés miatt. Én neki balesetet soha, ha meglátom, hogy dől a lépcsőn, egy hősies mozdulattal visszarántom és magamra borogatom. Jaj <3 Hát neten szavazni azt nem lehet, de majd velem lesz lélekbeli szavazatod, aminek nagyon örülök :D Hát én izé, eléggé nagyon teli vagyok cp-ügyileg (csak úgy jövő télig, hehe), viszont ha Gwencsit felengedik jövő télen, akkor befogom a Tonymnak és Loki leszek és olyan Frostiront csapunk conon, hogy csak na :D (Az még több mint egy év, sírok.)

      Törlés
    3. Nem haragszom, csak érzékeltetem, hogy hallottam és sajnálom, hogy nem ütköztünk. Nem tudom elfogadnia zt a tényt, hogy voltál és nem ütköztünk. Bahhh.
      Hallod, legalább ketten leszünk, ha meg kell menteni a Lokit. Nem sajátíthatod ki, sajnálom.
      nyah, pedig komolyan nyomtam volna egy likot, de így csak önbizalmilag tudlak megtámogatni.
      Irigyellek a terveidért, én lassan kifogyok az ötletekből, bár lhet, hogy jövőre ilyen dia de los muertosba fogom tolni, mert most lesz egy ilyen megmozdulásom pénteken (semmim sincs hozzá, de tényleg), szóval abból megoldom magam.
      Jaj Frostironoztok? Jaaaj! Legalább képeket lőjjetek át, vagy nem tudom! Igen, felengedik, fel kelle negedniük, kell a Live Frostiron a népnek.

      Törlés