2014. október 7., kedd

Hajnali vallomás


Ez csak egy hajnal, mint bármelyik másik
a táj is még üresen ásít,
így van jól, pillanatnyi csendben
mikor elhiszem, hogy minden rendben.

Még elhiszem amit nekem mondtál,
de már tudom, hogy te is hazudtál.
Ez kicsit fáj, de nem lep meg,
számtalanszor játszottam én is így veled.

A helyzet azonban megváltozott,
nem tudom, hogy én ki vagyok.
Így a fényben minden tisztán látok,
nem vettél le rólam minden átkot!

Démon, ember nem is oly különbözőek
Az érdekek vezetik őket.
Ennyi a válasz minden tettünkre,
de mondd: ki bocsát meg érte?

Te nem fogsz, ezt látom a szemedben,
a csukott ajtón nem sikerült átmennem.
Zárva van, mi egykor nyitva volt,
nem ismerem hozzá a varázsszót.

Pedig elvehetném könnyen, ezt te is tudod
ám ostobán várom, hogy magadtól nekem adod.
Reszketeg remény, mint ez a hajnal
felvirrad s elégeti a kegyetlen nappal.

Védtelen szavak, gyenge indokok
valaki voltam s most senki vagyok.
A szánalmadra nincs szükségem, csak mondd
egy kicsivel tényleg jobb lettem.

Hallgatsz. Hát jól van, legyen.
Ezt a játszmát nektek még megnyerem,
aztán eltűnök, többé sosem látsz,
de tudd, hajnalban mindig gondolok majd rád.


Nah ezt hivom én nyálasnak.
Meg Supernatural fanversnek Crowley szemszögéből.
Az irratár rendkívül inspiráló hely, csak azt tudnám, hogy miért lesz az összes, ott született ötlet kivétel nélkül valami nyálas, érzelmes, bután romantikus izé. A plusz csattanó, hogy ez a vers egész szoros kötelékben áll az Eredendő bűnök, tanult erények címezetű, készülő kisregénnyemmel, ahol szintén Crowley és Sam kapcsolatát akarom kivesézni. (Én novellát akartam, de a sztori másképp határozott)
A legjobb lesz, ha ráfogom az évadkezdésre.
Viszont a kép szép.

7 megjegyzés:

  1. Szia :D
    Nem tudom, hogy miről beszélsz csajszi, mert nem volt nyálas :) Ilyet ne merj nekem írni :) Crowley amúgy sem lehetne az (jaj de imádom még mindig :D) és igen, én is be vagyok sózva a premier miatt :) Ki nem? :D
    Még még még, szeretem a verseidet, de olyan jól műveled ezt a műfajt :) Na és persze SPN, mert mi más is lehetne? :D
    Köszönöm ezt a reggeli/délelőtti kis gyönyörűséget :)
    Puszillak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szia!
      Nehezemre esik elhinni, lévén én irtam, és hát a természetes elfogultság, hogy egy kész mű se lehet száz százalékig tökéletes (ezt te is ismered), meg nem láttad, hogy miket gyomláltam ki.
      Crowley nem nyálas, tényleg nem, de ebbe a versbe azért került ebből a giccsből, és most fogom be a szám, és örülök a véleményednek. :D

      Nem tudom ki nincs bezsongva az új évad miatt, de biztos csak olyan lehet, aki nem nézi.

      Hát...gyakorlatiag bármelyik fandomban képes vagyok verset irni, mert a versek jók, rövidek és hamar készen vannak. Köszönöm a dícséretet, bokámig elpirultam tőle :) Szóval biztos érkeznek még.

      Szivesen, örülök, hogy jól esett!

      Törlés
    2. Hát néha n is írogattam verseket, de az nem ment olyan könnyen vagy csak nem voltam rá büszke. Én jobban szeretek regényekben, novellákban megnyilvánulni, mert ha eddig úgy tűnt, hogy titkoltam is, elárulom, hogy bőbeszédű vagyok és szeretek mindent hatezer sorban kifejteni :)
      Szóval én abszolút úgy látom, hogy nem könnyű a vers, mert röviden kell elmondani a lényeget, mellette még jó pár más dologra odafigyelni... Magyarul tényleg minden elismerésem a tiéd :)

      Igen, csak az nem lehet bezsongva, mert olyan nincs, hogy valaki nincs bezsongva :D mármint aki követi :D

      Törlés
    3. El tudod te képzelni, hogy milyen boldogon suttogom magam elé, mert a telóm aksija megint éhezik, hogy: Válaszoltam a hszkre?! El tudod?

      Ne is haragudj, de valahogy éreztem én, hogy szeretsz beszélni :D S ez mindünknek nagyon, nagyon jó. Bár változatlanul sikitófrászt tudnék kapni, mikor közlöd, hogy hány oldalt irtál. Nyugi, azért dolgozom rajta, csak hát no, a szomszéd fűje, mindig zöldebb.
      Nekem a vers amúgy pont arra szolgál, amire neked a próza: érzelmeket átadni. Valahogy biztosabb mozgom ebben a közegben és könnyebben sikerül kifejeznem, amivel prózában vért izzadok. De persze ezzel is volt egy meccsem, mire elfogadtam, ám ezek szerint érdemes volt :)
      Versírásnál nem is tudom mire figyelek oda pontosan. Egyrészt a dallamra, mert valahogy mindig dúdolok hozzá, hogy az illeszkedjen az érzelmekhez, karakterhez, vagy a történethez, meg a forma. A legújabb lépcsőfoknak az ilyen versformákban való irást tűztem ki, meg a balladát. Kiváncsi vagyok, hogy menne-e.

      Én már csak remegni tudok, hogy mindjárt itt van, mindjárt itt van! Aztán utána mindenkit kifaggatni :D

      Törlés
    4. Huh, megkönnyebbültem, hogy élvezed, hogy néha be nem áll a szám :D Te jó ég, szombaton meg fogtok ölni érte :D igyekszek visszafogni magamat, eskü :D

      Neked a vers tökéletesen megy, de ezt már nem is tudom, hogy hányadjára írom le neked :) Egyszerűen fantasztikus és kész, pont, ennyi, más nem is számít. Az, hogy versben ilyen mélyen tudsz hatni... Röviden, ütősen és erősen. Ritka, ezt el kell mondanom, alapból nem vagyok verspárti, vagyis szeretem őket, már amelyiket, de te képes vagy olyanokat írni, aminek minden sorát tökéletesen érti az ember és élvezi, átéli, átérzi :) Én versben szenvedek.... Nekem az nem megy igazán. A próza.... Az valahogy olyan könnyen jön a "nyelvemre", az "ujjaimra", mintha... Nem is tudom... Mint a lélegzés. Nem mindig persze, meg vannak nehézségek és válságok, de írás nélkül létezni... Nem lehet, nem tudok :)

      "Versírásnál nem is tudom mire figyelek oda pontosan. Egyrészt a dallamra, mert valahogy mindig dúdolok hozzá, hogy az illeszkedjen az érzelmekhez, karakterhez, vagy a történethez, meg a forma. " ____ Szerintem tökéletesen csinálod, átjön a dallam, a ritmus, minden a helyén van és ettől lesz még szebb és élvezhetőbb és igazán vers :) Érzelmes vers :) És igen, még mindig a másik miatt is olvadozok :)

      Ballada??? Ballada???? Úristen, akarom, most, rögtön, áááá :) Imádom a balladát, a kedvenc "verseim" nagy része ballada volt :) Te jó ég, most aztán nagyon felcsigáztál :) Jaj, alig tudom kivárni :) Most ezzel foglak nyüstölni, ugye tudod :P És jaj, de kíváncsi vagyok, hogy egy Cocklest hogy írnál meg :P Bocsi, elszaladt velem a paci :P Lőj le, engem vagy a pacit, tökmindegy, akkor is várom őket :)
      Puszillak :)

      Törlés
  2. Szia!
    Szerintem nem volt nyálas. Nekem arról más a vélemény, mármint a nyálasról.
    Tetszett ez a kis versecske.
    Köszi, hogy olvashattam :D
    Pussz: crucio

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia neked is!
      Örülök, hogy nem volt túlzottan nyálas, és tényleg más lehet a vélemény. Bár én mióta Nienort, (meg vagy féltucat másik bloggert) olvasok, azóta sír a szám, hogy de én nem tudom olyan jól leirni az érzelmeket, mint ők! És tartok attól, hogy giccses lesz, rózsaszín, karakterhűtlen stb, stb. stb. Borzasztó vagyok.
      Így aztán most befogom a szám és elolvadok attól, hogy milyen édes vagy már :)

      Törlés