2015. január 28., szerda

Aki minden felett állt


Tartalom: Néha jobb nem szóba állni idegenekkel. Mert lehet, hogy embert ölnek a kedvedért.
Páros: Lornester
Fandom: Fargo
Műfaj: egyperces
Korhatár: 14+
Figyelmeztetés: slash (enyhe), no cselekmény, headcanonok
Megjegyzés: Új fandom! Na ki örül neki? Egyik nap csak úgy rákívántam, hogy nézzem és szerintem rekordidőn, negyed órán belül meg is volt belőle a shipem, és nem igazán tehettem róla, egyszerűen ők akarták. Martin Freeman és Billy Bob Thornton olyan párosítás, akik senkit nem hagynak hidegen, szóval menjetek és nézzetek Fargot, mert zseniális, sötét humorú és thriller.


Azok az emberek, akik jót cselekednek a jó érdekében, azok a jó emberek.
Azok az emberek, akik rosszat cselekednek a rossz érdekében, azok a rossz emberek,
Persze a világon senki nem jó, vagy rossz, sokszor tesznek rosszat a jó emberek, és jót a rossz emberek. Szentek, bűnösök, félőrültek és tanácstalanok szaladgálnak az utcákon, szabályokat vagy szabadságot üvöltözve, míg mások csak sodródnak egyik vagy másik áramlattal.
Lorne egyikhez sem tartozott.
Alkalmazkodott a szabályokhoz ha úgy volt, megpróbálta megérteni őket, de máskülönben nem foglalkozott velük. Nem voltak saját magára vonatkozó szabályai, így nem lehetett szabadnak sem titulálni. Lorne egyszerűen csak embernek tartotta magát, aki felülemelkedett a többi emberen és a társadalmon, bár ez nem tette nagyképűvé.
Akkor ezzel elkezdtek volna rá vonatkozni a szabályok.
A fejsérülését csak egy körülménynek tartotta
Elkérte a mellette ülő férfi italát és azonnal feltűnt neki, hogy hasonlít rá. Nyámnyila, esetlen és szerencsétlen figura, de a szemei nem rejthették el az igazságot. Talán nem pontosan olyan, mint ő, de egy kis iránymutatással törvényen kívülivé válhat.
Beszélgetett vele.
Szeretett beszélgetni, így elégíthette ki a legjobban a kíváncsiságát és így szerezhetett a  legkönnyebben információt. Lester sodródónak tűnt a szavai alapján, de a szemei mást sugalltak.
Tetszettek neki a szemei.
Tulajdonképpen ezért ölte meg Hesst.              
Na meg azért, mert olyan volt, aki azt hitte, hogy a szabályokat ő határozza meg,zsarnoki és ostoba, egy féreg.
És a halála után azokban a szemekben hála bujkált.
Egy láncát már lelépte.
A következőt már maga Lester szakította le.
Aztán pedig már könyörgött neki. Vágyott arra, amit Lorne ajánlott fel neki.
S ő segíteni fog neki, hogy teljesen az övé legyen. De nem úgy, mint a  mester a tanítványának, hanem, mint egyik partner a partnerének.
És övék lesz, amit csak akarnak.
Persze csak, ha akarják.
Hisz ez az egésznek a lényege.
Hogy ők, Lorne és Lester, mindenek felett állnak.

8 megjegyzés:

  1. Wáháháhá! Ez fantasztikus volt, és örülök nagyon a ficednek, plusz most kedvem támadt tőle az első részt megnézni újra. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök, hogy örülsz, főleg, mert ez aztán tényleg, a "határozzuk meg, hogy mi a franc motiválhatja Lornét?" gyűjtőcímű töprengésem végeredménye.
      Szóval most duplán büszke vagyok magamra, hogy azért jutott bele némi értelem is.
      Nézd, az első rész a legszebb, ahogy szemeznek! :3

      Törlés
  2. Hmmm... elgondolkodtató nagyon is. Már szemezgetek az első résszel :D De így az ismeretek teljes hiányában csak azt, mondhatom érdekes és, hogy nekem kifejezetten tetszett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rész is szemez veled, ezt garantálom. És ők is. Ha azt hitted, hogy a Destiel műveli magasfokon az eye-sexet, tévedtél. Mert Lornesteréknél is rendesen működik. Már amikor együtt vannak a képernyőn.
      Kifejezetten elégedett vagyok, hogy nem hat abszolút elriasztóan, és hogy itt jártál. Tartjátok bennem a lelket, hogy vannak még olvasóim! :'D

      Törlés
    2. Már nem csak szemezünk, meghívott egy automatás üdítőre. (valami hiányérzetem van Martin lévén hmmm) DE! A rendőrfőnök szívem csücske. T_T Amúgy jó nagyon, csak szegény főnök, nem bírom lelkileg, ha meg nem született gyerekek árvulnak el. És értem miről beszélsz XD ebből verseny lesz.

      Törlés
    3. Óóó....belevágtál? De jóóóó! :3
      Most megkivántam én is azt az üdítőt :3
      Remélem azért a későbbiekben megszűnik ez a hiányérzeted, szerintem Martin nagyon jól hozza a figurát.
      Óh a rendőrfőnök! Én akkorát néztem mikor lelőtték, és olyat káromkodtam! Az kifejezhetetlenül mocsok húzás volt. Szóval megölelgetlek és simizem a átad.
      Hát az, ha így folytatják, és remélem így folytatják, kell az a verseny :D

      Törlés
  3. hallod, hogy dorombolok neked, Simon? :D hallod??? *purrpurrpurrpurr*
    ez a kórházi jelenet annyira megfog mindenkit, ezt látom, de hát nyilván nem véletlenül, ezek ketten asddsfsd. és a ficced is, mert lényegében pont erről szólt ez az egész rész. amit itt írtál most, arról.
    nagyon jól átláttad Lorne-t szerintem, és tetszik, hogy teljesen (na jó, eléggé) más irányból közelítettél felé, mint én. mert Lorne ilyen, mindenki másképp látja őt. a kis piszok.
    imádtam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallom, hogy dorombolsz nekem Garfungel! Hallom! "visszapurrog"
      Az a kórházi jelenet, aaaaz... át az mindennek az alapja és a teteje, és alfája és omegája, szóval érted na :D És kellett valamit erről irnom, hogy valahogy kifejezzem mennyire asdfghjkl és ezek szerint lassan ideje elhinnem, hogy sikerült.
      Hát igen, benne az a jó, hogy mindenki másképp látja, mert egyszerűen annyira keveset kapunk abból, hogy mi a mozgatórugója, miért csinálja és lényegében arra lyukadtam ki, hogy mert csak.
      Tovább purrugok annak, hogy élvezhető lett :3

      Törlés