2014. december 1., hétfő

Karácsonyi körbepostás előkészület


December elseje van, tehát végleg és visszavonhatatlanul elkezdődött a karácsonyi készülődés időszaka, így hát én is igyekszem aktivizálni magam ezügyeb. Oké, oké, blogolni is kéne, de mindent sorjában.
Először is karácsonyi körbeposta. Soha nem fogom megunni, hogy kézzel firkáljak majdnem kiolvashatatlan leveleket, szóval itt van néhány újabb áldozatom, akiket kérnék, hogy minél előbb jelezzenek igénylik-e ezt, vagy hagyjam őket békibe. az ajándék természetesen meglepetés, tehát nem árulhatom el, hogy mit kaptok, de kéne hozzá a leveleási címetek, a valódi névvel. Szigorúan emailbe, amit mindjárt kicserélek a profilomon is. egyedül erre fogom felhasználni, semmilyen egyéb visszaélést nem teszek vele.
Tehát, akiknek igénylem a válaszát:
- GwenPage
- Morgen
- Tatsu
- Nienor
- Szocsi
- GyilkosKoala
- HardCandy
Azt hiszem elsősorban rájuk szeretnék gondolni, tehát, akkor kérem, hogy hsz-be, de még inkább emailben jelezzék az igenlő, vagy nemleges válaszukat. Mondjuk Szocsival, Candyvel és Lidérckével már elkezdődtek a tárgyalások, hogy úgy mondjam,, de hát úgy illik, hogy őket is beleveszem a listába.
Aztán van nekem raktáron beszámoló a kardosokkal rendezett dia de los muertosról, akit még érdekel, holott már december van és illene karácsonyi dolgokat hoznom, de per pillanat annak is örülök, hogyha új fejezettel érkezem. Már csak három oldal! Vagy négy! De nem sok, ám csodát még mindig nem érdemes várni a sztorival kapcsolatban. Még mindig nyomozgatnak. Fantasztikus! "sóhaj"
Nah mit is akartam még előadni nektek?
Mármint azonkívül, hogy nem tudom?
Jah igen!
Valaki igényelte, hogy irjak beszámolót a Supnatról, csak az istennek nem jut eszembe, hogy ki. Mindenesetre remélem az illető tudja, és neki üzenem, hogy nem felejtettem el, csak ez egy hülye év, és hülye hónap, szóval kicsit le vagyok maradva bár van valami amit feltétlenül el kéne mondanom. Mégpedig az új rész, vagyis a 10x07. Gyerekek ki látta? Kit érdekel egy újabb eszembent őrjöngés? Nem baj ha senkit, szerintem úgyis megkapjátok, mert eeez! Most azonnal meg fogjátok kapni, mert nem érdekel, hogy szombaton barátnőkkel együtt néztük, és gyakorlatilag fél órára sokkot kaptam, amit csak egy azonnal felhajtott whiskey és egy hatalmas, majdnem-sirok-a-válladon ölelés segített feldolgozni, szóval SPOILER! AMÍG NEM SZÓLOK ADDIG SPOILER!
Ha valakinek nem lett volna elég világos, vagy magától értetődő, akkor erőteljesen Crowley párti vagyok, bár sejtem ezzel nem mondtam újat, de én álmomban nem hittem volna, hogy a rajongásom szintet léphet, de megtörtént. Szóval Rowena Crowley anyja.
Értitek.
Az anyja.
A boszorkány,
Crowley anyja.
Én percekig csak annyit tudtam nyögni, hogy Miiiiii? Mert erre rohadtul nem voltak utalások, és azon kívül, hogy félig-meddig elolvastam egy posztot, amiből leszűrhettem volna, és egy kis részem tudni összekapcsolta a dolgokat, de akkor is ütött, mint az ipari áram. És inentől kezdve totál nem tudom mi volt a részben, dereng valami Colelal, de Crowley. És Rowana. Úristen! Amúgy valaki, aki ezt olvassa és és ismerős a DW-ben, mondja, hogy nem csak nekem jutott róla eszembe Missy! Mármint ugyanaz az előkelő modorosság, gyanús kedvesség, pszichopata beütés, és ájh de tökéletes volt! Szóval így kell új szereplőt és új vonulatot adni egy sorozatnak, és nagyon remélem, hogy lesz egy családi mtalálkozó: Crowley, Rowena és Gavin.
Jah és egy spin-off nekik, mert akaromakaromakaromkellkellkell.
SPOILER VÉGE!
Úgyhogy muszáj lesz egy conra eljutnom és autogrammot szereznem ettől a csodálatos embertől, mert enélkül nem teljes az életem.
Őőő...asszem ennyi lennék. Megyek is inkább irni, ogy eszembe jusson mit akartam még. Jah igen, megkérni egy DW-s fandomban járatos egyént, aki látta már az évadot, hogy nyugtasson meg, hogy Capaldi miatt megéri végigszenvedni a pocsékságot. Mert bevallom szerelem ide, vagy oda, néhány dolog betette a kiskaput.

8 megjegyzés:

  1. Aaaa, hát mennyire cuki vagy! Mindjárt elájulok. Írok majd mélt, csak nem tudom, hogy most akkor hova is küldjem :D De én mindenképp igénylem a 'kiolvashatatlan' levélkéd. Bitang jól olvasok kézírást. Szerintem ebből kéne bizniszt csinálnom.
    Azt hiszem, én kértem, hogy írj a Supnatról. Még nem kezdtem el az évadot (az Eredendő bűnöket viszont igen és imádom az első fejezetig jutottam még csak de hujj), de ez a 200. rész jónak néz ki. A DW-ről meg annyit, hooogy... bedaráltam az évadot. A finálé szerintem nem lett rossz, illetve láttam már rosszabb részt/részeket, szóval azért javaslom, hogy szenvedd végig magad rajta. Capaldiért megéri, és őszintén szólva Danny karaktere is pofás lett így a végére. Legalábbis szerintem. Claráról nem nyilatkozom, csupán annyit, hogy ha jót akarsz a lelkednek, az erdős részt hagyd inkább ki, mert kedved támad pofánvágni a csajt úgy istenesen, monitoron keresztül. Amúgy szar az egész. A karácsonyi résztől pedig konkrétan rettegek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, tudom, de azért nem kell elájulni, főleg, hogy még repülősó sincs nálam.
      Öhm, igazából az a sztori a mélcimemmel, hogy citromailról átirányítom a gmailre, és tegnap este át akartam javitani az egészet, de aztán valami más elvette az időm, nem tudom mi.
      Óh, csak nem patikus vagy? Vagy benne van a véredben? De ez tök jó, szerintem is kéne valahogy kamatoztatnod :D
      Jól van, akkor aktivizálom magam, a 200. rész nálam valamit nagyon kicsapott, meg megugrott esetleg ugrs közben kicsapott, de nah. Akkor majd irok, mert szerintem jó ez az évad. Bár lehet, hogy kissé elfogult vagyok.
      Hát tudok dolgokat, a spoilereknek hála, mert amúgy nem biztos, hogy hajlandónak mutatkoznék a megnézésre. Az erdős részt lelőtték nekem és olyan szinten kiakadtam rajta! Jah meg Missyt is, és én most szabályosan rettegek attól a fordulattól, hogy a Doktor nő lesz. Nem azért mert nő, hanem azért mert Moffat.
      A karácsonyi rész, meg jézusom! Olvastam egy jó teóriát, ami szépen elsülhetne, de nem fog.Dannyről is tudok, de az ő love sztorijuk szimplán irritált. De Capaldi jelenléte majd erőt ad. Köszi az infót, és várom a mélt!

      Törlés
    2. Akkor én is aktivizálom magam és elkezdem a 10. évadot.
      Missy... uh. Én nagyon ledöbbentem. Aztán elborzadtam. Igazából nem volt rossz húzás, de többet is ki lehetett volna hozni belőle. Nagyobb durranásra számítottam, ez csak egy enyhe 'eh'-t váltott ki belőlem.
      Amúgy nem azért írtam, hogy Danny is pofás lett a végére, mert nekem bejött, amit Clarával csináltak, igazából a kapcsolatuk nekem nem jött át. Nem is tudom, mi történt Moff bával, hát a Pondok sztorija mennyire elképesztő volt már?
      Danny személyisége valahogy megfogott, az erdős részt talán miatta érdemes megnézni, nekem tetszett, hogy folyton a gyerekekre gondolt meg meg a fináléban is (spoiler alert) az utolsó lehetőségével is inkább egy gyereket küldött vissza maga helyett a halálból, ja meg a háborús múltja is, uh. Több fantáziát láttam benne, mint Clarában.

      Törlés
    3. Még mindig elfogult vagyok, ezt neked is mondom.
      Én spoilerből tudok bármit is vele kapcsolatban, de annyi jó ötlet volt még fészen! Annyi, de annyi lehetőség és persze, hogy Moff elbaszta. Az a baj a hapsival, hogy hiába vannak jó ötletei, lásd Listen, nincs mellette valaki, aki terelgesse, meg félretegye a kispadra. Kiégett szerintem.
      A Pondok zseniálisak voltak, és emberiek, pozitiv és negatív oldallal, küzdöttek ammásikért, láttuk, hogy min és miért alapszik a kapcsolatuk, nem volt ez a rózsaszín, semmitérő ömlengés. eh clarát jobban bírtam dalekként.
      Danny, hát, vele nincs bajom, csak hát a hajamat tépem ettől az izzadtságszagú szerelmi vonaltól. Viszont ez így tetszett, amit mondtál, talán még meg is kedvelhetem.

      Törlés
  2. Jajjegyelekmeg, mindjárt írok is neked, és még mindig rémimádlak, és legszívesebben a nyakadba ugranék, mert milyen kedves vagy már. *virtuálisan a nyakadba ugrik*
    [amúgy nyugtass meg a 10. évaddal kapcsolatban, az ötödik rész után abbahagytam, pont a 'Girls, Girls, Girls' promója miatt, meg ajj, nem is tudom, elég kétségbeesettnek látom az egészet, de ha neked ennyire tetszik, akkor lehet, hogy belenézek.]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem mindenki meg akar enni, de kétlem, hogy Hannibal konyhapozitivnak titulálna. Gyere ugorj a nyakamba, oszt pörögjünk a naplementébe, én is boldog vagyok, hogy elfogadtad.
      Amúgy nézd meg, meg kell nézned, és ne aggódj. Le merném fogadni, hogy Hannah verte ki nálad is a biztosítékot, de elhiheted, hogy nem kell aggódnia miatta, nem az lett, amitől tartottunk, sőt! Nekem ezzel a résszel belopta magát a szívembe, pedig eddig olyan kellemesen semleges szereplő volt inkább. Ami miatt viszont meg kell nézned, az a boszorkány, tudod, akit még valamikor az első részek végén mutattak, az a vörös hajú. Rowena, és azt kell, hogy mondjam, hogy amit nem sikerült a DW-nek, azt a Supnat hozta, vagyis egy új, badass szereplőt. Úgyhogy nézd meg, nem fogod megbánni.
      Bár engem elvakit a szerelem a fandom iránt, de szerintem ettől függetlenül is jó húzás volt.

      Törlés
  3. Ó egek de nagyon édes vagy te, hát azonnal írom is meg, amit meg kell, nagyon köszönöm ♥ Akarom a leveledet a parafatáblámra nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már meg is kaptam és láttam, és megy majd a levél! Csak ki tudd majd bogozni!
      Én köszönöm, hogy igényt tartasz erre a szerénységre.

      Törlés